FANDOM

Shelly- żona Sammy'ego i babcia Elli. Najlepsza przyjaciółka Rity.

Wygląd

Shelly jest nieco mniejsza od Sammy'ego. Tak jak on, ma jasnozieloną skórę, ciemniejszą na końcach płetw i czubku głowy oraz jasnoniebieskie oczy.

Charakter

Niestety, Shelly nie pojawia się zbyt często w serialu. Mimo to możemy zaobserwować, że jest bardzo wyrozumiała i czuła, zwłaszcza w stosunku do swojej wnuczki, Elli, która tak bardzo przypomina jej i Sammy'emu swoją matkę. Jej mąż nie chce, by dowiedziała się o jego podjadaniu między posiłkami, więc na pewno jest też stanowcza, zasadnicza i potrafi wyciągnąć konsekwencje z niesubordynacji. Jest także mądra i inteligentna., w odcinku Babcie na ratunek zaledwie kilka sekund wymyśla plan uratowania Sammy;ego i Ray'a.

Relacje

Z Sammy'm

Bardzo kocha swojego męża. Od początku jej się podobał, czego ona sama nie ukrywała, zwłaszcza, że widziała to samo po drugiej stronie. Do dziś jest mu wdzięczna za kilkukrotnie uratowanie jej życia. W odcinku "Babcie na ratunek" razem z Ritą układają plan uratowania Sammy'ego i Ray'a z kutra rybackiego.

Z Ellą

Shelly niesamowicie kocha Ellę i bardzo się o nią martwi, jej wnuczka jest jej oczkiem w głowie.

Z Ritą

Są najlepszymi przyjaciółkami. W odcinku "Babcie na ratunek" można zobaczyć, że całkiem dobrze się między sobą dogadują. Razem pobierają lekcje medytacji u Pana Lucjusza.

Z Ray'em

Nie ma pomiędzy nimi jakichś szczególnych relacji.

Z Ricky'm

Podczas trwania serii nie widać pomiędzy nimi jakichś szczególnych relacji, mimo to widać, że mają do siebie pewne zaufanie.

Z Panem Lucjuszem

Lubią się. Ona i Rita pobierają u niego lekcje medytacji.

Galeria

Shelly