FANDOM

 Rita- żona Ray'a i babcia Ricky'ego. Najlepsza przyjaciółka Shelly.

Wygląd

Rita jest żółwiem ogromnych rozmiarów o srebrnej skórze, przechodzącej w szary na czole i końcach płetw. Jej oczy są malachitowe, a wargi bladoczerwone.

Charakter

Rita jest miłą i przyjaźnie nastawioną do innych żółwicą. Wykazuje się dużą troskliwością wobec wnuka, mimo to, gdy zachodzi potrzeba, potrafi być stanowcza i surowo mu czegoś zakazać. Gdyby wziąć ją pod statystykę, raczej wykazałaby więcej powagi i trzeźwego myślenia, niż niejeden mieszkaniec rafy.

Relacje

Z Ray'em

Nadal jest w nim zakochana i bardzo się o niego troszczy.

Z Ricky'm

Bardzo go kocha i dlatego czasem trzyma go krótko, po prostu martwi się o niego i chce, żeby coś mu się stało.

Z Shelly

Są najlepszymi przyjaciółkami. W odcinku Babcie na ratunek mozna zobaczyc, że całkiem dobrze się między sobą dogadują. Razem pobierają lekcje medytacji u Pana Lucjusza.

Z Sammy'm

Nie ma pomiędzy nimi jakichś szczególnych relacji, mimo to mozna zauważyć, że poczuła się wsparta, gdy w odcinku Ray- bohater pocieszał ją, że Ray wróci.

Z Ellą

Podczas trwania serii nie widać pomiędzy nimi dwiema jakichś szczególnych relacji, mimo to można wywnioskować, że darzą się pewną sympatią.

Z Panem Lucjuszem

Lubią się. Ona i Shelly pobierają u niego lekcje medytacji.

Galeria

Rita