FANDOM

Figo (z fr. Pipeau)- obok Anabel, pierwszoplanowy bohater serialu. Ma tatę.

Wygląd

Figo mniej więcej wielkości Ricky'ego i Elli. Ma brązową twarz, który przechodzi w ecru pod ustami. Jego oczy są błękitne, a łuski żółto- jasnoniebieskie.

Charakter

Figo jest raczej pesymistą, lubiącym przede wszystkim jedzenie i spanie. Pomimo swojego potencjalnego lenistwa, udziela się w przedsięwzięciach przyjaciół i lubi spędzać z nimi czas. Pomimo swojego nastawienia, zawsze jest gotowy, by pomóc kolegom w potrzebie. Jest trochę tchórzliwy, aczkolwiek potrafi zdobyć się na odwagę, jeśli stawką jest zdrowie albo i nawet życie przyjaciół. Podobnie, jak Anabel, nie rozumie miłości Ricky'ego i Elli i nieraz zaprzepaszcza ich spotkania sam na sam; aczkolwiek w odcinku Podzielona rafa oboje z ośmiorniczką pomagają im się spotkać.

Idealna rafa

W odcinku Ocean idealny Ella przechodzi przez pewien portal i przybywa na Idealną rafę. Spotyka tam analogon Figo, który z wyglądu różni się tylko tym, że po bokach ma napisany numer "4", zaś z charakteru wydaje się o wiele bardziej optymistyczny i energiczny. 

Relacje

Z Anabel

Figo traktuje Anabel nieco inaczej niż resztę przyjaciół. Oboje są przeciwieństwami, co wielokrotnie ich do siebie zbliża.

Z Ricky'm

Są najlepszymi kumplami. Figo trochę irytują poniekąd złośliwe docinki Ricky'ego na temat jego skłonności do biernego trybu życia. W odcinku Oaza jest zły, że przez niego jego tata się zdenerwował i zdecydował opuścić rafę natychmiast, zamiast za tydzień. Figo nie rozumie miłości Ricky'ego do Elli, przez co nieraz zaprzepaszcza ich spotkania w cztery oczy, mimo to wspiera przyjaciela w tych sprawach.

Z Ellą

Figo bardzo często podziela jej zdanie. Mimo to, on szybciej zaczyna panikować i zdecydowanie mniej planuje, gdyż częściej od niej widzi zakończenie planu w czarnych barwach. Nie do końca rozumie jej zauroczenie Ricky'm.

Ze swoim tatą

Figo bardzo kocha swojego tatę. Jako, iż tamten ma słaby wzrok, często pełni rolę jego przewodnika, by nie wpadł na coś lub na kogoś.

Galeria

Figo