FANDOM

Ella — obok Ricky'ego, główna bohaterka serialu. Wnuczka Sammy'ego i Shelly.

Wygląd

Ella jest troszkę mniejsza od Ricky'ego, ma żółtą skórę przechodzącą w zieleń na końcach płetw, czubku głowy i na skorupie. Ma także zielone oczy, rumieńce na policzkach i kilka piegów.

Charakter

Jest miła, czuła, skromna i wrażliwa, aczkolwiek potrafi się postawić innym. Wie, że ocean może być bardzo niebezpieczny, co czyni ją mniej żądną przygód niż Ricky, rozsądną, rozważną i nie wszczynającą kłótni dziewczynką. Nie jest godny pominięcia fakt, iż jest najmądrzejsza ze swojej klasy i według odcinka Ella i nagroda wygrywa wszystkie konkursy szkolne i ma najlepsze wyniki z licznych sprawdzianów i testów. Jest również bardzo lojalna, empatyczna, wyrozumiała i altruistyczna wobec swoich przyjaciół. Potrafi wykazać się niezwykłą inteligencją i sprytem, a także opanowaniem. Jest kreatywna, często ma jakiś plan.

Przedstawienie w serii

Ząb rekina

Tu objawia się jej zdrowy rozsądek, gdzie wypomina Ricky'emu i Zalotce, że ich zakład był głupi i nierozważny.

Zakochany Zgrywus

Tu wykazuje się empatią wobec Zgrywusa i jest mu wdzięczna za jego pomoc, niemniej jednak, gdy ten nawet po daniu mu drugiej szansy, szybko ją traci, Ella uważa, że skorpen cały czas z niej żartuje i w kolejnych odcinkach odrzuca jego zaloty; zaś co do Ricky'ego zachowała się trochę niewdzięcznie, mimo, że tamten bardzo dla niej ryzykował.

Idealna rafa

W odcinku Ocean idealny Ella przepływa przez pewien portal, gdzie spotyka swoją odpowiedniczkę- Lolę. Wygląd nie ulega zmianie, z tą różnicą, że ta druga ma na skorupie numer "13", zaś ona, tylko na czas przybycia- "68". Charakter zaś jest o wiele inny- z poukładanej, grzecznej, miłej i rozsądnej dziewczynki robi się bezczelna, niegrzeczna, psocąca na lekcji, lekkomyślna, poszukująca przygód i guza łobuzica. Lola prawdopodobnie podkochuje się w odpowiedniku Ricky'ego, zaś na Elli nie zrobił on żadnego wrażenia, gdyż woli swojego Ricky'ego.

Relacje

Z Ricky'm

Ella odwzajemnia uczucie, którym darzy ją Ricky, aczkolwiek u niej nie jest ono widoczne tak często, jak u niego. Jest wobec niego lojalna i empatyczna, zawsze gotowa mu pomóc. Nie opuści go, choćby nie wiem, jak ją zawiódł. Lubi spędzać z nim czas, ale czasem uważa, że jego pomysły są zbyt ryzykowne. Często patrzy na niego znacząco, z wzajemnością.

Więcej przeczytasz: Ricky i Ella- relacje

Z Anabel

Są najlepszymi przyjaciółkami, bardzo się lubią i wzajemnie wspierają.

Z Figo

Są dobrymi przyjaciółmi. Czasem mają to samo zdanie, jak w odcinku Mamusia, gdzie oboje czuli, że nie powinni ufać pani Lucynie.

Z Sammy'm i Shelly

Bardzo ich kocha. W przyszłości chce podróżować tak, jak oni. Czasem nie pochwala zachowani swojego dziadka, na przykład w odcinku "Ocean idealny", gdzie przyłapała go na podjadaniu między posiłkami albo w odcinku Podzielona rafa, gdzie ten zabronił jej spotykać sie z Ricky'm.

Z Ray'em i Ritą

Lubi ich i nic do nich nie ma. Nie podobało jej się, jednak, gdy w odcinku Podzielona rafa, Ray zabronił Ricky'emu się z nią spotykać.

Z Zalotką

Nie przepada za nią i woli jej unikać. Mimo to, nieraz jej pomaga, co można zobaczyć m.in. w odcinkach Legenda o królewnie Koralinie i rycerzu Białym Krabie, Skarb rekinów i Zawody. W odcinku Poławiacze pereł trafia z nią do drużyny i całkiem nieźle się dogadują, więc pomimo niewzorowych relacji, potrafią współdziałać.

Ze Zgrywusem

Ella raczej nie przepada za Zgrywusem, acz nie podchodzi do niego tak agresywnie, jak Ricky. W odcinku Zakochany Zgrywus domyśla się, że ten się w niej podkochuje, ale gdy skorpen, mimo chęci powiedzenia komplementu, zbłaźnia się, jest rozczarowana. Potem próbuje mu dać jeszcze jedną szansę, jednakże, gdy słyszy, że Zalotka i Bąbel wypominają mu, że mówił, iż nie jest ona w jego typie, daje sobie z tym spokój. Na podstawie tego epizodu odrzuca jego zaloty w odcinku Poważne zadanie Błazenka, gdy ten zwraca się do niej per "kochana". W odcinku Zaćmienie Słońca chwali jego dobre pomysły na obejrzenie zaćmienia, acz odrzuca go pod względem miłosnym, gdyż woli Ricky'ego. Zaś w epizodzie Legenda o królewnie Koralinie i rycerzu Białym Krabie konsternuje ją jego nadopiekuńczość.

Z Bąblem

W odcinku Ocean idealny, razem z Zalotką i Zgrywusem, Bąbel dokucza Elli, więc nie mają ze sobą najlepszych relacji.

Z Panem Lucjuszem

Ella lubi go i szanuje. Mimo to w odcinku Ocean idealny jest zła na niego za niesłuszną karę. Zaś w odcinku Podwójne urodziny dziękuje mu za to, czego ją nauczył.

Z Robertem

Przypadli sobie do gustu od pierwszego spotkania, kiedy ten ją uratował. Robert bał się, że gdy Ella, odkryje, kim on
Robert & Ella

Ella dziękuje Robertowi za pomoc

naprawdę jest, nazwie go małym dzieckiem. Opowiadał zatem o swoich przygodach (które zmyślił), aby utrzymać z nią relacje i się przed nią popisać. Ona jak najbardziej we wszystko mu uwierzyła. Była mu nawet przychylna, gdy starał się ją do siebie przyciągnąć poprzez puszczanie do niej oka, ofiarowanie kwiatka lub chwalenie jej ślicznych, dużych oczu. Gdy Robert odpływał, obiecał, że odwiedzi Ellę i Ricky'ego, gdy będzie wielkim podróżnikiem.

Galeria

Ella

Ciekawostki

  • Jest jedyną postacią, w której zakochały się aż trzy osoby (Ricky, Robert i Zgrywus).
  • Jej imię po hiszpańsku znaczy Ona.
  • Nie lubi pomarańczowego (Rywal).
  • Sammy uważa, że jest bardzo podobna do swojej matki.
  • Jest jedyną postacią, której odpowiedniczkę z Idealnej rafy dubbinguje inna osoba (Ellę- Joanna Pach-Żbikowska, a Lolę- Julia Kołakowska-Bytner).